MarketingCo se nám podařilo na poli marketingu v loňském roce a co nového pro vás chystáme letos? |
Kde byl CLIMAX vidět v loňském roce?
V minulém roce zveřejnila česká a slovenská média o Climaxu celkem 227 článků. Hned 5krát jsme se objevili na prestižním webu Seznam Zprávy. Pro pořad Byznys na Televizi Seznam hovořil Mirek Jakubec nejen o svých začátcích a založení Climaxu. Součástí vysílání byla také reportáž z výroby venkovních žaluzií, kde si reportérka společně s mistrovou výroby Zuzkou Krchňákovou vyzkoušela jednu žaluzii vyrobit. V září byl David Žabčík hostem ve francouzském vysílání Českého rozhlasu. V rozhovoru mluvil o dopadech pandemie na české stavebnictví nebo o aktivitách Climaxu v zahraničí a o expanzi na sever Evropy, do Švédska.
Bylo nás vidět také v České televizi, kde jsme se spolu s naším dlouholetým partnerem společností Somfy stali sponzory podzimních zápasů České fotbalové reprezentace na ČT sport. V rámci kampaně bylo odvysíláno 352 reklamních spotů, z toho 32 přímo u zápasů České fotbalové reprezentace. Naše reklamní spoty vidělo 1.546 000 unikátních diváků, kumulovaně pak za celou dobu vysílání téměř 8 mil. diváků.
V internetové kampani jsme navázali na rok 2019 se sloganem „Climax zastíní vše“. Stěžejními produkty online kampaně byly opět pergoly, venkovní žaluzie a svislé fasádní clony.
Aktivní jsme byli i na sociálních sítích. Náš Facebook a Instagram už dobře znáte. Nově jsme od minulého roku na Pinterestu, kde si můžete prohlížet naše tematické nástěnky plné krásných fotografií realizací.
I na LinkedInu jsme informovali o úspěších naší společnosti, jako byl např. rekordní obrat nebo již zmíněná vyrobená první miliontá žaluzie.
A co se nám podařilo letos…
V polovině ledna natáčel v Praze Miroslav Jakubec rozhovor pro pořad KB Interview na CNN Prima News. Moderátorovi Martinu Moravcovi popsal svůj podnikatelský příběh, jak z nuly vybudoval miliardovou firmu. Součástí rozhovoru bylo i natáčení ve Vsetíně. Procházku výrobou tak zprostředkovali ředitel David Žabčík a mistrová výroby venkovních žaluzií Zuzana Krchňáková. Celou talkshow, včetně reportáže z výroby, je možné shlédnout ze záznamu na webu televize: https://cnn.iprima.cz/porady/kb-interview
Online reklama a strategie pro rok 2021
V letošním roce jsme nastartovali spolupráci s mediální agenturou Key Advantage z Brna. Našim společným cílem bude nejen budování povědomí o značce Climax mezi zákazníky, ale především zvýšení množství obdržených poptávek. I letošní marketingovou komunikaci chceme zaměřit z větší části zejména na propagaci exteriérového stínění. Naší snahou bude ale eliminovat nekvalitní typy poptávek, a naopak získat pro vás ty nejzajímavější.
Také jsme rozhodli navázat na úspěšnou marketingovou spolupráci se společností Somfy, a i v tomto roce plánujeme v Česku i na Slovensku spustit v jarních měsících on-line kampaň na téma „automatizace domácnosti“.
Naším hlavním sloganem pro rok 2021 bude „Stínění Climax to má pod kontrolou“.
SERVIS CLIMAX a.s.
Jasenice 1253
755 01 Vsetín
climax@climax.cz
OR: Krajský soud Ostrava, spisová značka B 3231
Obchodní podmínky | Reklamační řád | Povinně zveřejňované informace | Pro média | Certifikáty | Zásady zpracování osobních údajů | Oznámení ‑ whistleblowing
© Copyright 2020 SERVIS CLIMAX, a.s.
Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez písemného souhlasu SERVIS CLIMAX, a.s. zakázáno.