Nový reklamační řádPředstavujeme hlavní změny v novém reklamačním řádu platném od 1.5.2021
|
Po více než pěti letech jsme se rozhodli aktualizovat náš reklamační řád. Pět let je velmi dlouhá doba, za kterou se stane velké množství změn. Když jsme se poslední rok dívali na náš reklamační řád, tak jsme v něm našli oblasti, které už nebyly aktuální. Tako skutečnost byla způsobena především dvěma faktory. Prvním z nich je novela občanského zákoníku, který přináší právní změny. Druhým faktorem jsou změny ve firmě. V roce 2019 jsme spustili zadávání reklamací pomocí e-shopu. V našem reklamačním řádu, ale tento způsob podání reklamace zahrnutý nebyl.
Cílem změny je, aby náš reklamační řád odrážel realitu, jak věci děláme a byl v souladu s platnou legislativou. Kromě přidání možnosti nahlášení reklamace pomocí e-shopu je povinen zákazník uvést druh reklamovaného zboží, jeho množství, popis reklamované závady a jakým způsobem se projevuje.
Asi nejzásadnější změna se týká změny délky poskytované záruky na opravy. Nově bude záruka na provedenou opravu 12 měsíců místo původních 3 měsíců. Záruka se týká pouze vyměněné (opravené) části výrobku. Posledním bodem, který je nový v našem řádu je posuzování lakování. Tímto bodem chceme vyjasnit, jak se posuzují lakované plochy, jaké jsou parametry a odolnosti práškových barev.
Reklamační řád naleznete zde.
Filip Kohout
Vedoucí divize kvalita
Virtuální 3D prohlídka showroomu Climax
SERVIS CLIMAX a.s.
Jasenice 1253
755 01 Vsetín
climax@climax.cz
OR: Krajský soud Ostrava, spisová značka B 3231
Obchodní podmínky | Reklamační řád | Povinně zveřejňované informace | Pro média | Certifikáty | Zásady zpracování osobních údajů
© Copyright 2020 SERVIS CLIMAX, a.s.
Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez písemného souhlasu SERVIS CLIMAX, a.s. zakázáno.