Vaše soukromí je pro nás důležité

Vážení zákazníci, my i naši partneři si vážíme soukromí každého z vás. Stisknutím tlačítka „Přijmout vše" souhlasíte s tím, abychom vám poskytovali smysluplné a užitečné služby na základě vašich údajů o sledování. Souhlas udělujete pro Servis Climax a.s. a síť Climax PARTNER a můžete ho kdykoliv změnit v části "Předvolby".  Více o souborech cookies zde.

cookies

Cookie - Nastavení

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie podle kategorií, v souladu s vlastními preferencemi.

   

Technické cookies

 
Technické cookies jsou nezbytné ke správnému fungování webu a všech jeho funkcí, které nabízí, např. působení filtrů, ukládání nastavení soukromí, apod. Zajišťují základní provoz webu, proto musí být zapnuty trvale.
 
   

Analytické cookies


Analytické cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Data získaná pomocí těchto cookies zpracováváme souhrnně, bez použití identifikátorů, které ukazují na konkrétní uživatelé našeho webu. Pokud vypnete používání analytických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace našich opatření.
 
   

Reklamní cookies


Reklamní cookies používáme my nebo naši partneři, abychom Vám mohli zobrazit vhodné obsahy nebo reklamy jak na našich stránkách, tak na stránkách třetích subjektů. Díky tomu můžeme vytvářet profily založené na Vašich zájmech, tak zvané pseudonymizované profily. Na základě těchto informací není zpravidla možná bezprostřední identifikace Vaší osoby, protože jsou používány pouze pseudonymizované údaje. Pokud nevyjádříte souhlas, nebudete příjemcem obsahů a reklam přizpůsobených Vašim zájmům.
 
   
Servis Climax a.s. potřebuje Váš souhlas s použitím souborů cookies, abychom Vám mohli zobrazovat informace v souladu s Vašimi zájmy.  
   
POPTÁVKA

CZ

 
CZ
 
EN
 
DE
 
FR
 
SK
 
800 100 967

Výsledky marketingového průzkumu

Znalost značky CLIMAX.

Obsah newsletteru:
 

Unirol 130/150

Státní svátek 28.10.2022

Státní svátek 17.11.2022

Výsledky marketingového průzkumu

Vyhodnocení dotazníku spokojenosti

 

Pravidelně si necháváme zpracovat marketingový průzkum trhu, abychom věděli, jak je značka CLIMAX známá mezi koncovými zákazníky. Jak si stojí ve srovnání s konkurenčními značkami stínění a také, jaký vliv mají naše reklamní aktivity na zvyšování znalosti značky CLIMAX.

Marketingový průzkum jsme si nechali zpracovat v roce 2016, poté v roce 2018 a od té doby, i vlivem covidu a restriktivních opatření, jsme s dalším průzkumem museli počkat až do letošního roku. Pro zpracování průzkumu trhu jsme si letos vybrali renomovanou agenturu Neubert marketing, která se průzkumy zabývá více než 20 let a mají za sebou více než 30 000 průzkumů pro významné firmy, jako jsou například Kofola, ŠKODA Auto, SONY, Oriflame, Drogerie TETA, Benzina, Isover a další.

Letos poprvé jsme se rozhodli rozšířit průzkum také na Slovensko, abychom získali data také z tohoto trhu. I když jsou Česko a Slovensko sousední země, tak ze zkušeností víme, že jde o zcela odlišné trhy.  Oslovili jsme tedy 1 000 respondentů z Česka a 500 ze Slovenska. 54 % dotazovaných byly ženy, 46 % muži.  Z dotazovaných 57 % žije v bytě, 43 % v rodinném domě. Na vybrané výsledky se můžete podívat v následujících grafech.

Ptali jsme se: Jaký konkrétní výrobek si respondent představí pod pojmem „stínicí technika". Nejčastější odpověď byla ŽALUZIE nebo ROLETY. Tyto dva výrobky zmínilo více než 50 % respondentů.

Zajímalo nás, jaké značky stínění lidí znají (spontánní znalost značky). Polovina z dotazovaných si spontánně na žádnou značku nevzpomněla. Nejvíce respondentů zná značku CLIMAX (12 %), Ikea (7 %) a Kasko (7 %). V porovnání s předchozími průzkumy se tak spontánní znalost značky CLIMAX zvýšila. (V roce 2016 byla spontánní znalost 4 %, v roce 2018 byla 8 %).

 

Spontální znalost (celková) 1 Spontální znalost značky 2

 

Zjišťovali jsme také podpořenou znalost značky – kdy jsme respondentům ukázali loga výrobců/prodejců a ptali jsme se jich, jestli tyto značky znají. Značku CLIMAX zná 35 % respondentů (V roce 2018 byla podpořená znalost značky 21 %). Opět se ukázalo, že CLIMAX je nejznámější značkou z tuzemských (ČR+SR) výrobců/prodejců stínění.

Podpořená znalost 3  Podpořená znalost značky 4 

 

Zajímavé je také srovnání vnímání značek na Českém a Slovenském trhu:

Podpořená znalost ČR a SK 

 

V rámci průzkumu nás také zajímalo: Jaké stínicí prvky mají lidé doma? Jednoznačně vedou vnitřní žaluzie a sítě proti hmyzu, které jsou lidmi také řazeny k sortimentu stínicí techniky.

 

Barbora Abdulová

Vedoucí divize marketing

 

 

 

Přečtěte si i další novinky z Climaxu:

 

Unirol 130/150

Státní svátek 28.10.2022

Státní svátek 17.11.2022

Vyhodnocení dotazníku spokojenosti

Tisk všech článků newsletteru

 
 
 
kontakt
 

SERVIS CLIMAX a.s.

Jasenice 1253

755 01 Vsetín

800 100 967

climax@climax.cz

OR: Krajský soud Ostrava, spisová značka B 3231

facebook climax   youtube climax   linkedin climax   instagram climax   pinterest climax

Obchodní podmínky | Reklamační řád | Povinně zveřejňované informace | Pro média | CertifikátyZásady zpracování osobních údajů

 

Projekt EU   Projekt EU

 

© Copyright 2020 SERVIS CLIMAX, a.s.
Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez písemného souhlasu SERVIS CLIMAX, a.s. zakázáno.

POPTÁVKA

 
 
 

Rychlý kontakt

 

  800 100 967
     
  climax@climax.cz