Do CLIMAXu nastoupila v roce 2006 jako obchodnice pro zahraničí, kdy měla na starosti celé Německo. Po dvou letech přešla do strategického nákupu, který posléze vedla. Po 4 letech v Německu dostala nabídku jít pracovat jako obchodnice do Švýcarska. Díky Margitě tak CLIMAX spolupracoval s úspěšnou švýcarskou společnosti Baumann Sonnenschutz GmbH. Spolupráce trvala dva roky, do doby, než se majitelé firmy rozhodli fungování firmy ukončit.
Aby CLIMAX nepřišel o výsledky dlouhodobého úsilí, první výrazné úspěchy a zvyšující se objemy, založil 1. června 2016 ve Švýcarsku vlastní dceřinou společnost pod názvem Climax Swiss GmbH. Sídlo dceřinky je v malebném městečku Altendorf, ležící na jižním břehu Curyšského jezera.
„Díky tomu, že Švýcarsko je kolébkou stínění, tak nejprodávanějším produktem jsou tady venkovní žaluzie, ať už Z-90 Noval, tak i C-80 Vental. Máme i zákazníky, kterým se líbí T-80, což je pro konzervativní švýcarský trh pozitivní překvapení. Velký zájem je také o Protal, na který je ve Švýcarsku historicky nahlíženo jako na Mercedes mezi celokovovými žaluziemi. Je to tady stále pojem. A stále větší zájem je také o fasádní stínění," upřesňuje Margita, která to už za ta léta se švýcarskými zákazníky perfektně umí.
„Vyjednávací taktiku žádnou nemám. Ale nejdůležitější je rychlost reakce a otevřená komunikace. Ke švýcarskému zákazníkovi musí být obchodník naprosto přirozený a autentický. Je důležité skutečně říkat to, co si člověk myslí a za tím si stát. Neslibovat nic, co nemůžete splnit. A i když se něco nepovede, otevřeně to říct a rychle sjednat nápravu," prozrazuje recept, jak být v této zemi v pozici obchodníka úspěšný.
Margitu tak naprosto přesně vystihuje její oblíbené heslo „Nikdy to nevzdávej!" „A mám ještě jedno oblíbené motto, a to od Johna Lennona: „Na konci vždy vše dobře dopadne. A jestli to dobře nedopadlo, tak to potom ještě není konec," dodává s úsměvem sobě vlastním Margita Haničáková.