Školíme. Kvalitní zákaznický servis je pro nás totiž klíčový. |
AKTUALITY
Letos máme naplánovaných 24 školení pro naše partnery. Chceme zákazníkovi garantovat ty nejkvalitnější služby, protože jen tak bude mít z našich výrobků radost bez starostí.
Ve světě stínicí techniky hraje školení zásadní roli. V CLIMAXu jsme si toho vědomi a pravidelně proškolujeme naše partnery. Proč je školení tak důležité? Jednoduše proto, že zajišťuje, že všichni CLIMAX partneři jsou připravení poskytnout zákazníkům prvotřídní servis.
(Petr Tinka se školitelmi ze společnosti Somfy. Školili jsme partnery o novinkách ze Somfy i inteligentní domácnosti. Foto: CLIMAX)
Kvalitní výrobek potřebuje kvalitní servis
Každý z vás se může setkat s různými situacemi, kdy potřebujete pomoc s našimi stínicími systémy. Ať už je to instalace nových žaluzií, oprava rolet, nebo jednoduše rada ohledně údržby, jistě očekáváte, že servis bude rychlý, profesionální a přesně odpovídající vašim potřebám.
Petr Tinka, vedoucí oddělení Technické podpory a náš hlavní školitel vysvětluje: „Pokud naši partneři dostatečně neznají výrobky, které chtějí dodávat svým zákazníkům, pak může docházet k chybám při řešení zakázky (navrhnou nevhodné řešení), při vyměřování a také při montáži. Setkáváme se s tím, že naši servisní technici přijedou na reklamaci a zjistí, že závada je způsobená špatnou montáží."
Proto se zaměřujeme na odborná školení ohledně novinek v sortimentu, způsobech vyměřování a montáže a také výměně praktických zkušeností. Naši partneři dokonce navštěvují výrobní haly. Jde nám o detaily.
Díky pravidelným školením jsou naši partneři vybaveni znalostmi o nejnovějších technologiích, jakou je například inteligentní domácnost od společnosti Somfy. Stínicí technika je dynamicky se vyvíjející odvětví, které reaguje na moderní technologie a integruje je do svých výrobků.
(Letos plánujeme 24 školení. Záleží nám na zákaznickém servisu a kvalitních službách. Foto: CLIMAX)
Budujeme značku
Někteří lidé si mohou klást otázku, proč by měla společnost investovat tolik do školení svých partnerů. Odpověď je prostá: záleží nám na značce CLIMAX. Kvalitní servis, který zahrnuje i rychlou a efektivní pomoc v případě potřeby, je tím, co zákazníci ocení a co je udrží věrnými naší značce.
Jak to tedy u nás probíhá? „Každoročně od ledna do dubna organizujeme seriál školení. Každé školení je zaměřeno na určitou skupinu výrobků a naši partneři se pak na zvolený typ školení přihlásí přes e-shop," vysvětluje P. Tinka.
„Jedna část témat se týká našich výrobků - ty školím já, druhá část je věnována elektroovládání - na to mám pozvané kolegy ze Somfy. Účast na těchto školeních pomáhá našim partnerům udržovat povědomí o společnosti CLIMAX a o jejich výrobcích, pomáhá jim orientovat se v nabídce sortimentu."
(Důležitou součástí školení jsou praktické ukázky. Foto: CLIMAX)
Kvalita je proces
Nic není horšího než zklamaný zákazník, který neobdržel očekávanou pomoc nebo řešení svého problému. To nejenže může poškodit pověst společnosti, ale také vede ke ztrátě důvěry. CLIMAX staví na partnerství.
Pro partnery jde hlavně o praktické problémy, se kterými se můžou setkat: Podle P. Tinky partneři tedy: „Získávají informace o novinkách a změnách, o práci s ceníky a e-shopem. Při školení jsou k dispozici vzorky a je možné na místě vyřešit některé dotazy a problémy. Součástí školení jsou exkurze do výrob a dalším důležitým přínosem je osobní kontakt s lidmi, se kterými jsme jinak jen na telefonu."
Pokud tedy hledáte kvalitu, v CLIMAXu děláme vše proto, abyste ji u nás nalezli. Bezstarostné užívání našich produktů vám, věříme, přinese pohodlí a radost. Stiňte efektivně s CLIMAXem.
SERVIS CLIMAX a.s.
Jasenice 1253
755 01 Vsetín
OR: Krajský soud Ostrava, spisová značka B 3231
Obchodní podmínky | Reklamační řád | Povinně zveřejňované informace | Pro média | Certifikáty | Zásady zpracování osobních údajů | Oznámení ‑ whistleblowing
© Copyright 2020 SERVIS CLIMAX, a.s.
Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez písemného souhlasu SERVIS CLIMAX, a.s. zakázáno.