Společné aktivity se SOMFY

13. 6. 2022
Aktuality

Motory dnes naši zákazníci používají u většiny venkovního stínění a stále ve větší míře i u interiérového stínění. „Chytré řízení“ tak dává našim venkovním žaluziím, roletám, markýzám, pergolám, ale i screenům, zcela jiný rozměr a užitnou hodnotu pro koncové zákazníky. Jsou nedílnou součástí našich výrobků, tvoří jeden neodmyslitelný celek.  A stejně tak jako k sobě patří naše výrobky, tak i spojení značek SOMFY a CLIMAX dává jednoznačně smysl. Proto už několik let společně se SOMFY velmi úzce spolupracujeme v oblasti marketingu, kdy zejména poslední dva roky máme i společné online reklamní kampaně a reklamní spoty v rádiu Evropa 2.

Proto jsme se rozhodli naši spolupráci rozšířit a připravili jsme společně event pro architekty a projektanty, který proběhl ve čtvrtek 2. června v Praze v showroomu SOMFY. V rámci půldenního setkání se odborným profesím představily značky CLIMAX a SOMFY. „Architektům a projektantům jsme přiblížili, co děláme a jak jsou naše výrobky užitečné. V prezentaci tak mimo jiné zaznělo, jaké jsou možnosti řešení stínění s využitím chytrého ovládaní,“ přibližuje průběh akce, projektový manažer Tomáš Koňařík.

Jednotná komunikace

Aby byla naše společná síla se SOMFY ještě účinnější a kvalitnější, sešly se obchodní a manažerské týmy obou firem na workshopu, který proběhl ve čtvrtek 9. června ve Vsetíně. Více než dvacítka lidí tak strávila den sdílením zkušeností, představením novinek a prohlídkami výrob.

„Koordinace společných aktivit a vzájemné sdílení zkušeností povede nejen ke zvýšení objemu prodeje, ale předejde i možným nedorozuměním. Komunikace u konkrétních zákazníků tak bude srozumitelná a jednotná,“ vysvětluje hlavní důvod společného setkání, vedoucí obchodníků Ivo Pospíšil.

 

 

Nezávazně poptat